.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم شناخت جاذبه های سرمایه گذاری در گلستان

عضو شورای شهر گرگان گفت: جاذبه های سرمایه گذاری در گلستان به درستی شناسایی و معرفی نشده است.

فائزه عبداللهی در نشست شورای شهر گرگان به خبرنگاران افزود: در نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری کشور در کیش با تعدادی از صاحبان غرفه که وارد مذاکره شدم از وجود استان گلستان اظهار بی اطلاعی می کردند و این در حالیست که این منطقه به مرکزیت شهر تاریخی گرگان وارد یازدهمین سال تأسیس استان خود شده است.

وی اظهار داشت: متأسفانه این عدم شناخت برگرفته از ضعف اطلاع رسانی توسط مراکز چون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بوده که لازم است به شکل مناسب، استانی چون گلستان را به شهروندان سراسر کشور معرفی کند.

وی خاطرنشان کرد: جالب است وقتی هموطنان در داخل از وجود گلستان اظهار بی اطلاعی می کنند، شهروندان خارج از کشور چقدر گرگان و گلستان را می شناسند.

به گفته عبدالهی، حضور سرمایه گذاران در نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری کشور که با حضور ادارات دولتی و بخش خصوصی در کیش برگزار شد، اندک بوده است و در مدتی که در نمایشگاه حضور داشتم حتی برای بازدید هم فردی را مشاهده نمی کردم، جالب است که تنها صاحبان غرفه جهت احوال پرسی از غرفه های یکدیگر بازدید می کردند.

قوانین شهرداری ها باید بازنگری شود

عضو شورای شهر گرگان بیان داشت: از مسائل مهم دیگری که پس از بازدید از نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری باید به آن توجه و تأکید کرد وجود برخی ضعفهای اساسی که در قوانین شهرداریهاست که نیاز به تغییرات اساسی دارد.

وی یادآور شد: در این راستا لازم است شهرداری ها برای سرمایه گذاری با بخش خصوصی به صورت جدی وارد مذاکره شود، زیرا اعتقاد دارم قوانین موجود پاسخگوی نیاز امروز شهر گرگان نیست.

وی تاکید کرد: بنابراین برای ورود سرمایه گذاران به قوانین شفاف احتیاج داریم تا شهرداری ها به دور از نگرانی بتوانند شرایط را برای حضور سرمایه گذاران فراهم سازند.

سومین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری با هدف معرفی طرحها و پروژه های قابل سرمایه گذاری 24 تا 27 آذر سال 88 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.